ادعای گلر سابق سرخ ها؛
گلر سابق پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی منتظر فاصله گرفتن استقلال با پرسپولیس است تا حکم این تیم را اعلام کند.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 20 December 2023

مهدی واعظی دروازه‌بان سابق پرسپولیس معتقد است دخالت در کار وی‌ای‌آر از سوی رئیس کمیته داوران و رسیدگی نکردن به تخلفات استقلال موضوعی است که فوتیال ایران را با هرج و مرج بیبشتری مواجه ساخته و شائبه کمک به قهرمانی یک تیم خاص را بیشتر در اذهان قوت می‌بخشد.

در رابطه با گل‌هایی که زده شد و جنجال‌های زیادی که در دربی رقم خورد چه صحبتی دارید؟

پرسپولیس بعد از تغییراتی که به وجود آورد توسط امید عالیشاه به گل رسید و در ادامه روند بازی طور دیگری رقم می‌خورد که به نظرم اگر وی‌ای‌آر هم نبود داوری بهتر می‌شد.

اما مسئولان تیم رقیب معتقدند اگر قبلاً هم وی‌ای‌آر بود خیلی از امتیازات پرسپولیس از این هم که بود کمتر می‌شد!

من فکر می‌کنم این کارها فرار رو به جلو است چه بسا که ما در بازی مقابل ذوب‌آهن و شمس‌آذر و چند دیدار دیگر شاهد بودیم که اتفاقات داوری کاملاً به سود استقلال رقم خورد اما جدا از این حرف‌ها مشکلی که وجود دارد به این موضوع باز می‌گردد که وقتی وی‌ای‌آر می‌آید ما توقع نداریم که افشاریان در گوشی با کسی حرف بزند و به نوعی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کوبل داوری در دربی تحت فشار قرار گیرد. دقیقاً مشخص بود که وقتی وی‌ای‌آر طولانی می‌شود یک اتفاقی رخ می‌دهد. اصلاً چرا باید وی‌ای‌آر داشته باشیم اما داور مخصوص وی‌ای‌آر نداشته باشیم. کشیدن پیراهن شهاب پنالتی بود اما داور راحت آن صحنه را رد می‌کند یا در صحنه‌ای که داور پنالتی می‌گیرد هافبک استقلال روی نعمتی خراب می‌شود.

عجیب است که صحبت‌ها در خصوص مسائلی که در صحنه‌های حساس رخ داده پخش نمی‌شود!

اصلاً این حرف‌ها بهانه است که صداها را ضبط نکردیم چون مگر آفلاین بوده یا مگر وی‌ای‌آر تستی بوده که راحت از نبودن صداها حرف می‌زنند. در همین رابطه حتماً باید سازمان و نهادی ورود کند و پشت پرده مسائل دربی و پنالتی که گرفته شد را مشخص سازد.

پرسپولیس و چند باشگاه دیگر مدت‌هاست که پیگیر شکایت از تیم رقیب به کمیته انضباطی هستند!

به نظرم کمیته انضباطی منتظر است تا اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس حداقل به 7-8 امتیاز برسد تا بعد حکم را بدهد. پرسپولیس یک تخلف انجام داد که مستوجب آن یک امتیاز کسر و ده میلیارد هم جریمه شد و حالا که استقلال 6 تخلف انجام داده حتماً باید 60 میلیارد و 6 امتیاز از این تیم کسر شود تا قانون رعایت شود چه بسا که قبلاً دیدیم در خصوص پرسپولیس و سپاهان به چند روز کشیده نشد و دوستان قانون را خیلی سریع اجرا کردند. پشت پرده‌ها در فوتبال ما خیلی زیاد است چه بسا که پیش از شروع فصل شاهد جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم رقیب‌مان بودیم. وقتی این مسأله را در کنار خیلی از اتفاقات دیگر که تنها به بخشی از آنها اشاره کردم قرار می‌دهیم به این نتیجه می‌رسیم که امسال می‌خواهند یک جام را به استقلال بدهند اما من معتقدم بعد از اینکه فشار بازی‌های آسیایی از بدن بازیکنان پرسپولیس خارج شد و تیم ریکاوری کرد با رسیدن امیری شرایط خیلی خوب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار